En nom de l’empresa tractem la informació que ens facilita per tal de prestar-los el servei sol·licitat, fer-ne la facturació. Les dades proporcionades es conservaran mentre es mantingui la relació comercial o durant els anys necessaris per complir les obligacions legals. Les dades no se cediran a tercers excepte en els casos en què hi hagi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir confirmació sobre si a URBAN STYLE MR estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió quan les dades ja no siguin necessàries.

    Política de privacitat

    Contacta – Visita’ns

    Urbanstyle-Mikyrome irromp a Lleida perquè experimentis un nou concepte a Barberia.

    Atreveix-te i fes que la nostra aventura sigui la teva

    +(34) 973 098 418

    +(34) 672 802 427

    Eduard Marín Pedrós
    Eduard Marín Pedrós
    20/04/2024
    Muy profesionales.
    Albert
    Albert
    20/04/2024
    El tracte molt bé i molt professionals,tallar cabell i arreglar barba 23€
    Samuel Munté Tarragó
    Samuel Munté Tarragó
    19/04/2024
    Servei excepcional. Una barberia espectacular, i un servei magnífic per part de tots. Molt atents i buscant al màxim la teva comoditat en tot moment. El Miquel un molt bon amfitrió i l’Andrés un gran barber. Molt recomanable!!
    David Rubio Lopez
    David Rubio Lopez
    19/04/2024
    Trato inmejorable, tanto el servicio de barbería como la atención al cliente. Muy buen precio y muy buen trabajo. Recomendable 100%.
    Pepe Rene
    Pepe Rene
    18/04/2024
    Acudí por recomendación de un compañero y la verdad que ha superado mis expectativas. Trato inmejorable! Los perros son bienvenidos y el corte de pelo excepcional. Es la primera vez que salgo feliz de una barbería, sin duda repetiré una y otra vez! Magnífico equipo y local decorado con muchísimo estilo.
    Andrei Parkour2005
    Andrei Parkour2005
    17/04/2024
    Muy recomendable
    Andreu Espurz
    Andreu Espurz
    04/04/2024
    Ni imaginando vuestra peluquería ideal podrías llegar a imaginar algo igual. Trato excepcional, un dominio y una pasión evidente por su trabajo. Además, el local es simplemente encantador, decorado con buen gusto y con un ambiente relajante donde disfrutar la experiencia la máximo.
    Arnau Nadal
    Arnau Nadal
    27/03/2024
    Una experiencia sin igual!! Ya de primeras el local llama la atención y te invita a sentirte como en casa, con un gusto por la decoración exquisito. El trato es cercano y personalizado, cuidando hasta el más mínimo detalle para que te relajes y te dejes llevar. Si tu intención es hacerte la barba, este es el sitio! Te miman, te cuidan y te relajan hasta tal punto que deseas que el corte de barba dure todo el día. Los detalles son cuidados hasta el final del corte, cuando terminan la faena perfumandote el pelo y hidratandote la barba con aceite. Miky, enhorabuena por la experiencia ofrecida. Sin duda repetiré!
    Paula andrea Sanchez sanchez
    Paula andrea Sanchez sanchez
    22/03/2024
    Excelente trato, excelente profesionales… Recomendado 😍